Hamarijärvi, Hamarijärvi, 25570 Salo [kartta]

Ilmoittautumiset

17
Kirsi R Teija K Johanna G Hanna Y Annasofi G Sami L Visa Tiia N Sini P Toni G Jaana N Ted Eeva L Raimo K Maija H Marja T Esa H
4
Veera R Taina H Mari I Jari Ä
50

Kommentoi...

Sini ilmoittautui in

Uusi jäsen, ei omaa kajakkia

Mari

Seuran kajakit tulee itse viedä Hamarille, mikäli omaa kajakkia ei ole. Kokoontuminen konteilla 10:30. Osa kajakeista on jo Hamarilla. Eli jos on mahdollisuus ottaa omalle katolle kajakki tai kaksi, niin saadaan homma toimimaan.

Sini

Hei!
Salon kautta kuljen, mutta minulla ei ole kattotelineitä.

Raimo

Mulla on käsitys, että neljä kajakkia pitäisi viedä, loput löytyy Kaitsulta (5 kpl). Minä saan tarvittaessa vietyä 2 kpl kajakkia omani lisäksi, kahdelle pitäisi saada kuljetus.

Visa

Pystyn tarvittaessa kuskaaman omani lisäksi yhden kajakin. En kylläkään tule paikalle vielä klo 12, tn. vasta reskutusosuuteen.

Ted

Voin kuljettaa yhden omani lisäksi.

Raimo

Tuli tarkennus, yht 10 hlöä tarvitsee kajakkia.
Onko joku joka tarvitsee kaksikkoa? Vanhempi/juniori esim?

Esa

Mä voin kuljettaa yhden

Esa

Kaitsun kajakkien vuokra on 40€ kappale joten viidestä tulee yhteensä 200€, josta siis tulisi noin 20€ kymmenelle osallistujalle. Seuran kajakeista ei peritä maksua.

Mari

Aiva, tietty. Kipeenä ei pitäisi edes yrittää ajatella mitään.

Kirsi

Minä voin laittaa foamien lisäksi katolle J-koukut, joten tarvittaessa kulkee yksi seuran kajakkikin mukana. Kunhan joku nostaa mun ja seuran kajakin mun auton katolle, kun itse en yllä 😅 Löytyisköhän joltain ylimääräiset liinat, kun mulla on vain yhdet?

Raimo

Ollaan kontilla 10:30, niin kyllä nostoapua ja liinojaki löytyy.
Enkä ihan välttämättä halua omia kahden ylimääräisen kajakin viemistä, ihan mieluusti annan toisen jonkun muun katolle.

Mari

Multa saa matkaan liinat ja foamit, jos tarvitaan.

Toni

Pääsen pakettiautolla. Kajakkeja tuskin mahtuu, mutta melat ja muuta kampetta mahtuu paljon. Nähdään 10:30.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot